marting Postad 1 mars, 2009 Rapport Share Postad 1 mars, 2009 En liten presentasjon av meg og mine: Kjører -83 HJ60 med turbo og IC. Min eneste bil. Hvordan legger jeg inn bilder ? Ahh... så ja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marting Postad 1 mars, 2009 Författare Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Hvor ble det av bildene? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2009 Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Jag uppdaterade ditt inlägg till att inkludera youtube filmen. Det finns en liten knapp upptill när man skriver meddelandet för denna funktionen. Bilder bifogar man genom funktionen i nedankant där det står "Ladda upp en bilaga". Efter man laddat upp bilden kan man även välja att den ska hamna i texten. Annars kommer den som en bilaga längst ned i meddelandet. Hoppas detta hjälper dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2009 Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Oj! Vi uppdaterade nog ditt inlägg samtidigt, sorry! Gör ett nytt försök så blir det säkert toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marting Postad 1 mars, 2009 Författare Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Okei... Okei... max storlek 100kb.... det var veldig lite.. mine bilder er stort sett rund 1 mb... Tips om nedskalering. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 1 mars, 2009 Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Vi har satt gränsen till 100kb eftersom vi tänkte det är roligare med många bilder och utrymmet att spara på är begränsat. Man kan förminska bilder med tex bildvisningsprogrammet IrfanView, öppna bilden och välj Edit->resize och sedan Save As. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marting Postad 1 mars, 2009 Författare Rapport Share Postad 1 mars, 2009 [/attachment] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marting Postad 1 mars, 2009 Författare Rapport Share Postad 1 mars, 2009 Se min garasje på nlck.no http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=4180 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster