Gun Karlsson Postad 18 mars, 2014 Rapport Share Postad 18 mars, 2014 Funderar på att köpa en lite "nyare" LC. Mina önskemål är en bil med en V6-motor, årsmodell 2003 och fram samt inte över 20 tusen mil. Pris inte över 150 tusen. Manuell växellåda. Dragkrok. Kan lämna en lite halvrisig LC90 från 97 i inbyte om intresse finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 18 mars, 2014 Rapport Share Postad 18 mars, 2014 Hej Om du ska ha en LC årsmodell 2003 och framåt med V6 motor så är de enligt mig inte särskilt vanliga i Sverige. De flesta är med 3,0 liters diesel (D4D). V6 motor finns bara som bensin,men det kanske är just bensin du söker. Mvh Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnus LC Postad 18 mars, 2014 Rapport Share Postad 18 mars, 2014 Hej, kom på en sak till och det är att jag tror det blir ytterligare svårt att hitta en V6 med manuell låda. Mitt tips är nog att leta efter en diesel vilket då och då dyker upp med manuell låda. Hur det ser ut i Tyskland vet jag inte säkert men jag är säker på att det där i alla fall går att hitta bensinare (V6) men tveksamt med manuell låda. Mvh Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soll Postad 18 mars, 2014 Rapport Share Postad 18 mars, 2014 Jag skulle gissa att V6 med manuell låda inte såldes i Europa. Det finns i alla fall inte en enda 2003 eller nyare med den konfigurationen på på Mobile.de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster