Jump to content

Land cruiser 200

Recommended Posts

2 minutes ago, Robert said:

Då håller man på att uppgradera ”head unit” i 200’an.

snabbt sammanfattning är att det inte är för någon som gillar plug’nplay!

men möjligheterna uppväger det mesta 👍

Lycka till och hoppas att det fungerar bättre för dig än vad det gjort för mig. Jag har provat 3 olika versioner och älskar den stora skärmen, helt underbar. Tyvärr har funktionen inte varit den bästa på någon av dom och jag är tillbaka till en vanlig kvalitets-dubbel-DIN. Ofta många småproblem som tyvärr inte märker tills den är installerad men som man retar sig på… Du får gärna berätta hur det går. 
Om någon behöver en enhet till en 200 så har jag en på hyllan. Billigt! 😊

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så här ser allt ut när det är klart

Oj! Då har man blivit ägare till ännu en 200’a , en -16 och bilder kommer 😀   ni får hålla till godo med en bild på den vanliga så länge 😉

Lite mer jobb ? vinsch kofångare  

Posted Images

21 minuter sedan, Martin säger:

Lycka till och hoppas att det fungerar bättre för dig än vad det gjort för mig. Jag har provat 3 olika versioner och älskar den stora skärmen, helt underbar. Tyvärr har funktionen inte varit den bästa på någon av dom och jag är tillbaka till en vanlig kvalitets-dubbel-DIN. Ofta många småproblem som tyvärr inte märker tills den är installerad men som man retar sig på… Du får gärna berätta hur det går. 
Om någon behöver en enhet till en 200 så har jag en på hyllan. Billigt! 😊

Ja det är ju inte någon original enhet + android i grunden så det gäller att man är intresserad!

min enhet har bara gått igång och allt funkar, har backkamera och en front kamera som ska kopplas in(använder inte original back kamera) så lite jobb är kvar

• 1 month later...
På 2021-03-06 på 00:21, solk säger:

Har googlat lite på ny head unit till en 150. Det är inte så att den i tråden är ifrån https://www.tradetecglobal.com/en/ ?

Ne j, min kommer från https://www.ecvisionsound.com/ som ger en fantastisk support.

inte billigast men man får hjälp om det strular och snabba leveranser. Sedan att det är lite pyssel att få ihop allt kan nog 

jag hålla med om, de är ju inte gjorda specifikt för modellen utan mer gjort för att passa allt.

Tar man att det är en androidplatta som är anpassad för bilen är man rätt ute!

4 hours ago, Robert said:

Ne j, min kommer från https://www.ecvisionsound.com/ som ger en fantastisk support.

inte billigast men man får hjälp om det strular och snabba leveranser. Sedan att det är lite pyssel att få ihop allt kan nog 

jag hålla med om, de är ju inte gjorda specifikt för modellen utan mer gjort för att passa allt.

Tar man att det är en androidplatta som är anpassad för bilen är man rätt ute!

Har de något europeiskt ställe att skicka från eller åker man på moms o tull på de priserna?

• 2 weeks later...

Liten uppdatering på ”head unit”

allt funkar och apple-play  drar igång utan problem 😁

ljudet är bra och nu när man har lärt sig navigera runt menyerna är det väl värt att uppgradera 👍

har även monterat främre kameran som kan bli bra vid winchning.

bakre har jag flyttat upp under vingen som har gjort att den inte blir så skiten hela tiden

ACAB0A2D-D13D-4774-A2F5-BF27AFC89DBA.jpeg

8BB0CFAE-05C7-42C8-8D71-46D0378DB16D.jpeg

9D0F6253-F1A3-4E16-A84E-55C6CFDBC585.jpeg

• Like 7
  • 2 weeks later...