Jump to content

Div. LC bilder

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lite jobbigt när man är både pilot och Toyotaägare...   

Lägger upp några bilder från när delar av kompisgänget var ute o campade för några helger sedan.   Lennartsfors. Kön i väntan på färjan till Nössemarken. Sen blev

Posted Images

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Lägger upp några bilder från när delar av kompisgänget var ute o campade för några helger sedan.

Lennartsfors.

20180615_220319.thumb.jpg.de71acf511ee7148d32897b541b926cc.jpg

20180615_225411.thumb.jpg.73ce1c84046906a8922b3f29b6c00559.jpg

Kön i väntan på färjan till Nössemarken.

20180617_114119.thumb.jpg.c4edb7ad927b573f592237cc39e8865d.jpg

Sen blev det även en helg på Malö.

20180630_194921.thumb.jpg.5dbc3c7b98e59f51ae89d285fac0c3c7.jpg

/Mecki

• Like 7
  • 2 weeks later...
10 timmar sedan, Klydd säger:

Ser riktigt nice ut???

Det stället var inte alls dumt. 

Vägen dit är så dålig att inga husbilar /husvagnar eller cyklister kör dit. Det är ca 10km till närmaste hus och ingen kanotled går över sjön. Badbyxor behövs inte!! 

?

• Haha 1
  • Confused 1
  • 2 weeks later...
På 2018-08-07 på 18:39, valdas-76 säger:

Hon var ung och snygg då...

P4750826.JPG

HÄLP!! Vad har hänt!?  Menar du att detta är min gamla bil som har blivit så misshandlad, eller det är väl så att hon ska renoveras. ;-)

• Haha 3
10 timmar sedan, JAK säger:

HÄLP!! Vad har hänt!?  Menar du att detta är min gamla bil som har blivit så misshandlad, eller det är väl så att hon ska renoveras. ;-)

Som man brukar säga, all good things come to an end...

Bilen har bara stått och förfallit i ett antal år bakom en maskinhall utanför Rinkaby, jag körde den vägen i stort sett dagligen, kollade bilen i smygg ett par gånger...En vacker dag på väg från jobbet såg jag att det pågick någon sorts aktivitet vid byggnaden, det tömdes, sorterades, lastades och kördes bort...Svängde in och frågade en kille om 60:an var till salu...Jovisst, den skulle till skroten ändå, så ta den bara...Betalade ändå en mindre summa pengar så det kändes rätt...Kom ett par dagar efter med en dieseldunk och ett par batterier, bilen gick igång nästan direkt B) Tyvärr var karossen helt slut så det blev en donatorbil istället, ok motor-lådor-axlar, hel och fin inredning dessutom :)

• Like 6
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jag får väl kontra med en Finbild som jag har som inspiration....

Tim i Albuquerques bil, jag sprang på den  på whichcar.com.au när jag var ute och letade renoverings inspiration. 

Lustigt med Australiensisk sida med en bil från New Mexico men jag antar att det var fler som gillade den :) 

Jag gillar verkligen färgen, så jag var tvungen att kontakta ägaren och fråga vad färgen heter, det är Porsche’s Meteor Grey och det finns risk att 42an blir i kulören eller åtminstone inspireras av färgen :) 

1947BFF8-0944-4CCE-8A54-7EFB550AEF39.png

• Like 4