Gå till innehåll
Klydd

Dags för uppgradering av forumet

Rekommendera Poster

Programvaran för forumet börjar bli hopplöst föråldrad och behöver uppdateras.

skiftnyckel.png

Under en tid framöver kan störningar av driften uppstå och jag hoppas ni har förståelse och tålamod för detta.

Förhoppningsvis kommer allt bli bättre, men kanske framför allt från mobila enheter.

Planen är att ha forumet i drift så mycket som möjligt, även om inte allt hinner uppdateras på en gång. Färger, utseende, språk osv kan därmed vara lite udda under vissa perioder.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sådär, då är forumet uppe igen med en ny version av programvaran. Det kommer säkert vara lite stökigt framöver också, men jag hoppas ni hittar runt i det nya utseendet.

Allt är på engelska än så länge, men jag jobbar på översättningen. Längst ned på sidan kan man välja språk (Language), och där finns svenska som alternativ, men den är än så länge ofullständig och ibland väldigt dålig. 

• Like 3
  • Thanks 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svenska språket är nu uppdaterat och satt som default för alla användare. Om man fortfarande tycker det är bättre med engelska kan man själv ändra tillbaka längst ned på sidan.

• Like 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

• Senaste som Tittar   0 medlemmar

Inga registrerade medlemmar visar denna sida.

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.