Gå till innehåll
jovi

Letar efter en LC100 eller LC120

Rekommendera Poster

Hej Jovi,

Har en LC 100 diesel från 2005.

Lastbils reg. allt ok.

Galler kommer med

Automat, 5vxl.

Landsväg 0.9l/mil

35000 mil

2:a ägaren

Nytt oljetråg

All service dokument finns

Intresserad?

//Driver

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Åkeri en lc 100 4,2 -03 och skulle aldrig byta mot en bensinare. Jag snittar 0.95.-1.05 vilket är ok med tanke på storleken. Min är lastbilsreggad och därmed ca 5000.- i skatt. joda baksätet satt i vid besikning dom kommenterade det inte. Åker som en kung med ca 150 kg verktyg i bagagen. Lite kul med all utrustning, pekskärm och kassetspelare:rolleyes:

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! Länge sedan.. Jag har missat att det skrivits i tråden, trist.. Åker runt i min Lexus än så länge men letar fortfarande lite lågintensivt efter en LC100. Det är dock inte lika brådis nu och kommer titta på det mer framåt sommaren. Ett nytt uppdrag har sugit upp all tid utöver familjens alla krav.

Andreas, intressant att du kunde behålla baksätet i. Hade du tur eller beror det på att bilen är så stor?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lastförskjutningsskydd, dvs galler, ingår inte längre i kontroll vid besiktningen. Dock kvarstår kravet och föraransvaret är utökat. 

Det är mao Polisens sak att kontrollera att du som förare har rätt utrustning när du är ute och kör... 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressant. Vad blir påföljden om man råkar göra en annan bedömning än polisen? Är det ett skattebrott eller mer liknande fortkörning?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Senaste som Tittar   0 medlemmar

Inga registrerade medlemmar visar denna sida.

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.