Gå till innehåll
valdas-76

Hittar inte tråden/inlägget...

Rekommendera Poster

Hej alla,

jag vet säkert att det fanns ett inlägg av Ronnie 79 här på forumet som handlade om ett inköp från Milner Offroad, minns att han köpte bladfjädrar, fjäderkrampor och en del annat till sin HJ60.Provade olika kombinationer med sökfunktion men hittade inget.Ronnie är inte här heller så ofta så om någon hade kunnat hjälpa hitta den texten hade jag varit mycket tacksam.Råkade nämligen köpa Ronnies gamla bil :D

Valdas

Redigerad av valdas-76

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

jag vet säkert att det fanns ett inlägg av Ronnie 79 här på forumet som handlade om ett inköp från Milner Offroad, minns att han köpte bladfjädrar, fjäderkrampor och en del annat till sin HJ60.Provade olika kombinationer med sökfunktion men hittade inget.Ronnie är inte här heller så ofta så om någon hade kunnat hjälpa hitta den texten hade jag varit mycket tacksam.Råkade nämligen köpa Ronnies gamla bil :D

Valdas

Ha ha, det är en liten (Toyota LC) värld ... :D

Du kanske redan gjort det, men testa att PMa honom, är allt "rätt inställt" får han ju ett mail då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Senaste som Tittar   0 medlemmar

Inga registrerade medlemmar visar denna sida.

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.