Gå till innehåll
Highgrade

Skyltbelysning till LC120 2003-2009

Rekommendera Poster

Vet någon här var man kan få tag i original eller OEM till en 07:a? Hos Toyota Sweden kostar en sats om 2 lamphållare snudd på 1000-lappen. Om det finns nåt begagnat så kan det vara ett alternativ. Bildelsbasen och Laga har inget men det kanske finns sajter utomlands som demonterar alt säljer till bättre priser?

Tacksam för snabbt svar...

8-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns riktigt bra och billiga LED varianter som funkar som fjäll. Sub 300 kronor vill jag minnas - plug and play.

Har inte länken just nu men ett sök på Ebay borde väl lösa det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har också en trasig skyltbelysning som jag tänker byta. Någon som vet var nämnda LED-belysnng, alt standad, finns att köpa? Delas delen med någon annan Toyotamodell? Delen är märkt "Toyota 30-229" och A045053".

Försökte häromdagen via byggdelsbasen.se söka delen utan framgång och sedan försökte jag hitta vilka bildemonteringar som har LC120 stående hos sig, vilket jag vill minnas man kunde se förr, men utan att hitta det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Senaste som Tittar   0 medlemmar

Inga registrerade medlemmar visar denna sida.

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.