![]() | Toyota4x4 höst-träff Nu är det dags att reservera sista helgen i September för en Toyota 4x4 träff, dvs 24-25/9 Planen följer samma mönster som tidigare höst-träffar, dvs sightseeing på mindre vägar under lördagen, grillning och övernattning för dem som vill och hemfärd på söndag lunch. Mer detaljer inom kort. |
Sida 1 av 1
Dags för träff! Reservera 24-25/9
Postad 08 Augusti 2011 - 14:53 pm
Henrik
HDJ80 -97 såld
Det är aldrig för sent att ge upp...
HDJ80 -97 såld
Postad 11 Augusti 2011 - 16:15 pm
Hejsan Håvard!
Kul om du kommer hit. Tyvärr missade jag Landstreffen i år, men kommer säkert nästa år.
Kul om du kommer hit. Tyvärr missade jag Landstreffen i år, men kommer säkert nästa år.
Carl
KDJ 120 Exp
KDJ 120 Exp
Postad 11 Augusti 2011 - 19:13 pm
Hej Håvard och välkommen hit!
Tanken är att träffas någonstans norr om Göteborg och sedan via mindre vägar ta oss norrut. Dom som vill köra med en dag gör detta, och för dem som vill så stannar vi till vid någon camping och grillar och får förhoppningsvis höra lite historier från dem som just varit på Kola-expeditionen.
Mer detaljer kommer så småningom.
Det hade varit väldigt kul om vi fick lite norskt deltagande!
Mvh
Henrik
detta inlägg är det 5000:e på forumet
Tanken är att träffas någonstans norr om Göteborg och sedan via mindre vägar ta oss norrut. Dom som vill köra med en dag gör detta, och för dem som vill så stannar vi till vid någon camping och grillar och får förhoppningsvis höra lite historier från dem som just varit på Kola-expeditionen.
Mer detaljer kommer så småningom.
Det hade varit väldigt kul om vi fick lite norskt deltagande!
Mvh
Henrik
detta inlägg är det 5000:e på forumet
Henrik
HDJ80 -97 såld
HDJ80 -97 såld
Postad 11 Augusti 2011 - 19:26 pm
Tack!
Jag ska åka SOA ultimate i september (planen var Arctic Trophy i år också, men det blev det ingen av). Vore kul å komma på et svenskt LC träff!
Ska nån av er på SOA nu i september? Jag har varit med två gånger förut, men aldrig sett nån LC där.
Jag ska åka SOA ultimate i september (planen var Arctic Trophy i år också, men det blev det ingen av). Vore kul å komma på et svenskt LC träff!
Ska nån av er på SOA nu i september? Jag har varit med två gånger förut, men aldrig sett nån LC där.
Dela med dig av detta ämne:
Sida 1 av 1

Hjälp