Gå till innehåll

Div. LC bilder


Jah

Rekommendera Poster

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Lägger upp några bilder från när delar av kompisgänget var ute o campade för några helger sedan.

 

Lennartsfors.

20180615_220319.thumb.jpg.de71acf511ee7148d32897b541b926cc.jpg

20180615_225411.thumb.jpg.73ce1c84046906a8922b3f29b6c00559.jpg

Kön i väntan på färjan till Nössemarken.

20180617_114119.thumb.jpg.c4edb7ad927b573f592237cc39e8865d.jpg

Sen blev det även en helg på Malö.

20180630_194921.thumb.jpg.5dbc3c7b98e59f51ae89d285fac0c3c7.jpg

/Mecki

  • Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
10 timmar sedan, Klydd säger:

Ser riktigt nice ut???

Det stället var inte alls dumt. 

Vägen dit är så dålig att inga husbilar /husvagnar eller cyklister kör dit. Det är ca 10km till närmaste hus och ingen kanotled går över sjön. Badbyxor behövs inte!! 

?

 

  • Haha 1
  • Confused 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
På 2018-08-07 på 18:39, valdas-76 säger:

 

 Hon var ung och snygg då...

 

P4750826.JPG

HÄLP!! Vad har hänt!?  Menar du att detta är min gamla bil som har blivit så misshandlad, eller det är väl så att hon ska renoveras. ;-)

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, JAK säger:

HÄLP!! Vad har hänt!?  Menar du att detta är min gamla bil som har blivit så misshandlad, eller det är väl så att hon ska renoveras. ;-)

 Som man brukar säga, all good things come to an end...

 Bilen har bara stått och förfallit i ett antal år bakom en maskinhall utanför Rinkaby, jag körde den vägen i stort sett dagligen, kollade bilen i smygg ett par gånger...En vacker dag på väg från jobbet såg jag att det pågick någon sorts aktivitet vid byggnaden, det tömdes, sorterades, lastades och kördes bort...Svängde in och frågade en kille om 60:an var till salu...Jovisst, den skulle till skroten ändå, så ta den bara...Betalade ändå en mindre summa pengar så det kändes rätt...Kom ett par dagar efter med en dieseldunk och ett par batterier, bilen gick igång nästan direkt B) Tyvärr var karossen helt slut så det blev en donatorbil istället, ok motor-lådor-axlar, hel och fin inredning dessutom :)

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jag får väl kontra med en Finbild som jag har som inspiration....

 

Tim i Albuquerques bil, jag sprang på den  på whichcar.com.au när jag var ute och letade renoverings inspiration. 

Lustigt med Australiensisk sida med en bil från New Mexico men jag antar att det var fler som gillade den :) 

 

Jag gillar verkligen färgen, så jag var tvungen att kontakta ägaren och fråga vad färgen heter, det är Porsche’s Meteor Grey och det finns risk att 42an blir i kulören eller åtminstone inspireras av färgen :) 

 

1947BFF8-0944-4CCE-8A54-7EFB550AEF39.png

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

  • Senaste som Tittar   0 medlemmar

    • Inga registrerade medlemmar visar denna sida.
×
×
  • Skapa nytt...

Viktig Information

Vi har placerat cookies på din enhet för att göra denna webbplats bättre. Du kan justera dina cookie inställningar, annars antar vi att det är okej att fortsätta.